Cracovia Am Fost Acolo

Cracovia Orasul Legendelor

Cracovia La Pas As Reveni Oricand Impresii Descoperă Cracovia și Imprejurimile Cracovia Amfostacolo

Cracovia Un Oras Deosebit Corespondenta De La Nadir

Un Weekend De Toamna In Cracovia Scurt Ghid De Calatorie Born To Travel

Cracovia Perla Poloniei Pe Repede Inainte Mediciniștii Călători

Top 5 Obiective Cracovia Calatoriaperfecta

De cracovia este vorba.

Cracovia am fost acolo. Am fost si eu acolo de vreo doua ori prima oara in 1997 a doua oara in 2014 si pot spune ca e un oras care nu trebuie ratat. Dar hai sa i dau cuvantul lui nadir cracovia este unul dintre cele mai frumoase orase europene a carui istorie e incarcata de multe schimbari. Ne am cazut la un apartament închiriat și nu pot descrie în cuvinte diferența dintre noile construite apartamente de la ei și de la noi căci nu prea se poate face vreo comparație. Cracovia împrejurimi zi 2 ziua a 2 a de ședere în cracovia a început în forță dimineața devreme cu un mic dejun consistent.

La ora 15 30 deja se insera ca la ora 16 00 sa fie intuneric de a binelea. Din cracovia puteti merge cu trenul pana in orasul tarnow 13 zloti am plecat la 8 30 si am ajuns pe la 10 pentru ca a avut intarziere iar de acolo cu maxi taxi de langa gara pana in zalipie 6 zloti am plecat la 11 15 si am ajuns la 12. După ce anul trecut am vizitat târgurile de crăciun din sibiu budapesta bratislava și viena anul acesta am zis că mă mulțumesc cu cracovia polonia și dresda germania. Oricat m am straduit nu a fost chip sa o indes in valiza dar am reusit sa o pun aproapa toata in suflet.

De curând corespondentul nostru andreea a fost într unul dintre cele mai frumoase orașe ale poloniei in cracovia sau krakow cum îmi place mie sa i spun. Imi voi aminti de asemenea ca am mancat extraordinar de bine si mult ca am ales cele mai vesele suveniruri pentru acasa ca am vrut sa aduc in bagaj toata cracovia. Polonezii îi spun krakow. Din cracovia puteti merge cu trenul pana in orasul tarnow 13 zloti am plecat la 8 30 si am ajuns pe la 10 pentru ca a avut intarziere iar de acolo cu maxi taxi de langa gara pana in zalipie 6 zloti am plecat la 11 15 si am ajuns la 12.

Ar fi nedrept să nu spun că am trecut prin oradea unde în afara frigului nu a fost ceva care să nu mi placă la micuțul târg de crăciun înfiripat. în cracovia am ajuns duminică la ora prânzului și am parcat într o parcare amenajată urmând ca mașina să se odihnească acolo pentru zilele următoare. Fiindca am fost plecata tocmai de sfantul nicolae respectiv in 5 decembrie va puteti imagina ca a fost un frig de crapau pietrele si se intuneca devreme. Am fost pana acum doar in varșovia unde mi a plăcut foarte mult fiind un oraș peste așteptările mele.

Ne aștepta o zi lungă și obositoare dar în care aveam să vedem locuri încărcate de istoria polonezilor.

Cracovia Pe Nepusă Masă Bialog

Cracovia 2020 Vacanta De 1 Decembrie Paralela 45

Cracovia Un Oras Deosebit Corespondenta De La Nadir

Auschwitz și Cracovia Destinații De Weekend Taraba Cu Amintiri

Totul Despre O Excursie In Cracovia Cat Costă și Ce E De Vizitat In 4 Zile Pană Bogdan